czwartek, 31 stycznia 2019

Śnieżna Pani - naszyjnik z kameą...

Piękną białą zimę mamy za oknem... więc i biel musiała pojawić się w moim ostatnim naszyjniku... przedstawiam Wam...

Śnieżną Panią - naszyjnik z kameą całą na biało ubraną...


    Śnieżna Pani to nic innego jak kamea z żywicy, która trafiła do mnie już jakiś znaczny... czas temu i jakoś nie mogłam wpaść jak ją przystroić, aż w końcu spłynęło natchnienie i wraz z nadejściem zimy przystroiłam ją w białe koraliki Toho: perłowe, matowe i lustered oraz w łezki z masy perłowej i powstał naszyjnik. 



Naszyjnik szeroki na 9 cm i długi na 6 ( 9 z kamyczkiem) ozdobiony jest dodatkowo kryształami górskimi i zawieszony na dwukoralikowym sznurze herringbone wzbogaconym perłami. 


Wiecie, że podobno kamee jako pierwsi robili już Babilończycy? ot taka mała płaskorzeźba :-)

Dawno mnie nie było na blogu ale obiecuję poprawę:-) 

Naszyjnik Śnieżną Panią zgłaszam na wyzwanie Szuflady "Totalna biel" oraz "Symfonia bieli - biżuteria" od DIY


Pozdrawiam zimowo! :-)

20 komentarzy:

  1. Cudo! Przepiękny jest ten naszyjnik! Dziękuje za udział w wyzwaniu DIY. Pozdrawiam cieplutko DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, cieszę się że zdążyłam☺ pozdrawiam

      Usuń
  2. Niesamowita praca, zachwyca każdy szczegół, a jest ich tu wiele. Dziękuję za udział w zabawie - DT DIY Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi że naszyjnik się podoba☺ pozdrawiam

      Usuń
  3. Przepiękny naszyjnik. Serdecznie dziękuje za udział w #39 - WYZWANIU sponsorowanym: "SYMFONIA BIELI - BIŻUTERIA" członek DT DIY Teresa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć, chętnie wzięłam w nim udział ☺

      Usuń
  4. Cudny naszyjnik!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY, pozdrawiam i życzę powodzenia. Inka-art z DT :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kolia :)
    Dziękuję za udział w zabawie na blogu DIY :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dobrze mi się ją szyło ☺ pozdrawiam

      Usuń
  7. Przepiękna ta Śnieżna Pani :).To wręcz Królowa Śniegu. Cudny naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach miło mi to słyszeć bo pierwszy raz u mnie tyle bieli naraz ☺ dziękuje bardzo i pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  8. Niesamowity naszyjnik. Bardzo mi się podoba. Idealnie biały!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję☺ biel rzadko gości w moich pracach ale ten naszyjnik tworzyło mi się bardzo miło! Pozdrawiam

      Usuń
  9. To jest tak niesamowicie piękne, że brakuje mi słów!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały naszyjnik, dostojny i elegancki!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony wpis :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...