środa, 12 czerwca 2013

Pierwszy roczek i wyniki Candy...

Wciąż nie mogę uwierzyć, że od czasu mojego pierwszego postu minął już rok :) Szkoda, że tylko wirtualnie mogę zdmuchnąć świeczkę i podzielić się z Wami urodzinowym tortem:)

Podsumowując to był wspaniały, pełen koralików czas, w którym na Koralikowym Szlaku wydarzyło się bardzo dużo. Na blogu pojawiło się 47 postów, ponad 200 komentarzy, które cieszą mnie szczególnie:) a samych wejść na stronę licznik zaobserwował prawie 15 tysięcy:) Odkryłam wiele nowych technik, z których istnienia jeszcze rok temu nie zdawałam sobie sprawy a także poznałam ogromną ilość fantastycznych blogów. 

Jakby mi ktoś powiedział dwa lata temu, że za pomocą szydełka i maleńkich koralików będę tworzyć bransoletki, kolczyki i inne cieszące oczy drobiazgi nigdy bym mu nie uwierzyła... wszystko bowiem zaczęło się przez to, że nie mogłam dostać kolczyków w czerwonym kolorze, więc postanowiłam zrobić je sama;)

Dziękuję wszystkim obserwującym i zaglądającym na Koralikowy Szlak:)

Ale to nie koniec jeszcze mojego postu na dziś... czas przedstawić wyniki urodzinowej rozdawajki:)
Przygotowałam, pocięłam i pozawijałam malutkie karteczki, wrzuciłam do mam nadzieję szczęśliwego pudełeczka, żeby nie przedłużać oto co wyszło:


Nową właścicielką bransoletki zostaje Pompolina, mam nadzieję, że będzie się dobrze nosić. Gratuluje i proszę o przesłanie adresu na mój mail anikko.art@gmail.com. Pozostałym dziękuję za udział w zabawie:) 

Pozdrawiam
AniKKo-Art

5 komentarzy:

  1. ŁAAAAŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁ!!!!!!!!! Dziękuje!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratauluję, trochę zazdroszczę - ale powoli przyzwyczajam się do braku szczęścia:) Dziękuje za zabawę. No i kolejnego,udanego roczku życzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję szczęściarze i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję serdecznie. ;)
    Zazdrość mnie rozpiera, ale cóż.. Spróbuję szczęścia innym razem.
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bransoletka jest prześliczna.Jestem zachwycona i bardzo się cieszę z wygranej. Jeszcze raz BARDZO DZIĘKUJĘ:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony wpis :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...