niedziela, 25 maja 2014

Gwiazdy dwie...

Witam, dziś mam Wam do pokazania broszki z kryształkami Swarovskiego. Kryształki te są piękne i mienią się cudnie... niestety mój aparat nie zrozumiał tego chyba... :)
Projekt wzoru: Guzel Bakeeva

Pierwsza gwiazda z 12 mm Rivoli jest mieszanką fioletów, czerni oraz jasnozłotych i zielonych błysków... Jej kolorystyka jest tak niesamowita, że urzekła mnie szczególnie.


Druga, wykonana została w klasycznych barwach. Czerń i srebro zupełnie zmieniły wygląd broszki, choć i powyższa i ta właśnie wykonane zostały według tego samego wzoru.


Osobiście jestem zachwycona połączeniem Rivoli, koralików Super Duo i Toho. 
Obie broszki będą świetnym i niezwykle błyszczącym dodatkiem zarówno na co dzień, jak i na specjalne okazje. A Wam, która bardziej przypadła do gustu?

10 komentarzy:

  1. Obie są śliczne i obie mi się bardzo podobają. Gdybym jednak miała wybierać, to wybrałabym tą pierwszą. Tak wbrew klasyce ;). W końcu mamy piękne, słoneczne dni, więc trzeba postawić na kolor!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klasyka nie jest zła... ale lato w biżuterii jak najbardziej popieram:)

      Usuń
  2. A ja drugą, obie piękne, w pierwszej zapewne wszystko się wspaniale mieni, ale jakoś mi bardziej klasyczna przypadła do gustu. No i faktycznie mało widać że to jeden i ten sam wzór, tak na pierwszy rzut oka można to przegapić. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzór to jedno ale faktycznie bardzo dużo jednak zależy od koloru...:)

      Usuń
  3. Jak nie ma nic, to nie ma,ale jak już jest, to CUDO! Pierwsza fioletowa jest piękna :).

    www.swiatsutaszu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne, nawet na zdjęciach widać, że pięknie się mienią:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne, okazałe broszki! Mienią się co nie miara, ale to też zasługa tego, że tak świetnie dobrałaś kolory :) Jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  6. Są piękne, delikatne i eleganckie zarazem:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony wpis :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...