środa, 27 lutego 2019

Pani Jeziora - wisior z labradorytem

Powoli za oknem się przejaśnia, świat nabiera wiosennych barw... i nawet kamień, który wpadł mi ostatnio w ręce mieni się niesamowicie, dla mnie to błękit w tysiącu odcieni, intrygujący jak tafla jeziora w Słońcu... Stąd...

Pani Jeziora - wisior z labradorytem



Wisior z błękitnym kaboszonem ozdobiłam drobnymi koralikami Toho oraz kryształkami Fire Polish, koralikami round i pinch beads. Dół wisiora w kształcie kropli, ozdobiłam nieregularną fasetowaną bryłką pasującego kolorystycznie labradorytu.




Całość zawieszona została na grubszym łańcuszku a tył podszyty ekologiczną skórką. Muszę przyznać, że ciężko było go obfotografować, labradoryt skrzy się niesamowicie przez co aparat szaleje :-)



Jak Wam się podoba taka oprawa labradorytu? Zachęcam do komentowania:-)

Zapraszam również do zaglądania na Fanpage na Facebooku, gdzie częściej niż na blogu można zobaczyć, co dzieje się u mnie w koralikowej pracowni :-)

Pozdrawiam:-)

4 komentarze:

Dziękuję za każdy pozostawiony wpis :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...