środa, 23 sierpnia 2017

Naszyjnik z bronzytem

Niby lato a jesień za oknem... w każdym bądź razie pogoda nie sprzyja wychodzeniu z domu czyli... jest więcej czasu na koralikowanie :-)

Muszę przyznać, że przez chwilę obchodziłam koraliki szerokim łukiem, układałam w głowie różne projekty, przekładałam, dopasowywałam koraliki, kamienie, kryształki a wena jakoś nie przychodziła. Na szczęście w końcu wróciła z urlopu i stworzyłam naszyjnik z bronzytami, niewielki ale bardzo błyszczący :-)



Naszyjnik wykonałam z koralików Toho metallic nickiel, Toho metallic iris brown, Toho metallic bronze i Toho metallic grey - czyli wszelkie srebrzystości i szczypta brązów. Nie mogło również zabraknąć kryształków i perełek. Jednak najważniejszymi elementami naszyjnika są oczywiście bronzyty, które skradły moje serce już dawno temu (można je obejrzeć także w tej pracy - Terra) i nadal mnie zachwycają. 



Naszyjnik z bronzytami wykonany metodą haftu koralikowego zawiesiłam na czarnym rzemyczku a tył podszyłam czarną skórką ekologiczną. 

Osobiście lubię połączenie ciemnego srebra z brązami a Wam jak się podoba?


Pozdrawiam
AniKKo

10 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba. Śliczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo miło wracało mi się przy nim do koralikowania☺ pozdrawiam

      Usuń
  2. Przepiękny kamień! Fantastycznie połączyłaś bronzyty z pozostałymi elementami - świetny dobór kolorów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah dziękuję, muszę przyznać że sama siebie zaskoczyłam doborem kolorów ale miło mi że komuś jeszcze się on podoba ☺ pozdrawiam

      Usuń
  3. Piękne kamienie w pięknej oprawie :) Nie spodziewałam się, że srebro i brąz tak do siebie pasują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślałam, że może niekoniecznie jest to dobre połączenie ale lubię mieszać kolory więc spróbowałam i chyba wyszło całkiem dobrze :-) pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony wpis :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...