poniedziałek, 10 września 2012

Aqua...

Chyba nie umiem opisać prawdziwego odcienia koralików użytych w poniższej bransoletce... są jak woda, raz błękitna, raz zielonkawa... a czasem błyśnie słońcem... Muszę przyznać, że jestem zafascynowana tą barwą choć nie mogłabym jej podsumować jednym słowem:) A może Wy macie pomysł jaki to naprawdę kolor? :)


Klasyczna, jednokolorowa bransoletka do noszenia na codzień i specjalne okazje. Przez tą niesamowitą barwę nadaje się w sumie do wszystkiego:) Do jej wykonania użyłam koralików Toho inside-color aqua/gold lined a ponieważ niezwykle mi się podobają myślę, że jeszcze nie raz zagoszczą na tym blogu:)

2 komentarze:

  1. Śliczna ! Uwielbiam ten kolor, taka morska zieleń. Tego typu bransoletki bardzo mi się podobają i odczuwam przygnębienie, że ja nie umiem :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor świetny i rzeczywiście trudno go określić :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony wpis :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...