wtorek, 30 grudnia 2014

Na koniec roku - naszyjnik z agatem...

Święta, święta i po świętach... niestety już się skończyły a szkoda... cóż trzeba wracać do rzeczywistości. Mam nadzieję, że Święta minęły Wam wesoło i leniwie:) Ja część czasu spożytkowałam na koralikowe projekty... 
Ten plaster agatu długo nabierał u mnie mocy twórczej... aż w końcu stał się prezentem gwiazdkowym w koralikowym ubranku. 


Agat ten jest wyjątkowo wybarwiony... mi osobiście przypomina taflę jeziora... kręgi zieleni, beżowo - brązowe, nieregularne brzegi... śliczny. Długo myślałam nad jego oprawieniem a ponieważ jest dość spory i ozdobny sam w sobie, postawiłam na prosty wzór. Wybrałam koraliki Toho metallic iris brown i bronze, gotowy wisior zawiesiłam na grubym ciemnobrązowym rzemieniu.


Wisior ten idealnie pasuje do swetrów, jednokolorowych bluzek... prosty ale efektowny.

A u Was co powstało podczas Świąt?

Pozdrawiam
AniKKo

2 komentarze:

  1. Pięknie podkreśliłaś ten kamyk:) Szczęśliwego Nowego Roku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i również najlepsze życzenia na Nowy Rok:)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony wpis :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...