piątek, 15 czerwca 2012

Turkusowy naszyjnik i coś jeszcze...

W czasie ostatnich koralikowych łowów wpadło mi w ręce kilka prześlicznych kamyków. Ponieważ od dawna chciałam zrobić coś w turkusach i brązach wykorzystałam jeden z nich i stworzyłam poniższy naszyjnik w moich ulubionych kolorach.

Kamień obszyłam Toho w kolorze turkusowym i metallic iris brown i zawiesiłam na sznurze koralikowym o długości ok 50 cm.


W czasie jego tworzenia powstały również troszkę mniejsze prace. Wykoralikowałam tzw. gąsieniczkę... dwustronną złoto-czarną bransoletkę. Oczywiście elementy wykończeniowe są także w kolorze złotym :)


Ponieważ ten wzór bardzo mi się spodobał, tak sobie myślę... że tego typu bransoletek będzie znacznie więcej... :)


I jeszcze jedna, na dziś już ostatnia praca. Jest nią pasiasta bransoletka w kolorach beżu i metalicznej zieleni. Toho metallic iris green-brown, którego użyłam do jej wykonania powoduje, że pasuje chyba do wszystkiego, koraliki mienią się niesamowicie :)

4 komentarze:

  1. Świetny wisior i te bransoletki... złota suuuper!:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gąsieniczka śliczna:) a tak z ciekawości, czy jest trudna do zrobienia? Robi się ją jakimś ściegiem? czy to jest sznur szydełkowo-koralikowy z dodatkowymi elementami po bokach?..... o rany nie wiem, nie mogę rozpoznać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest sznur koralikowy z dodatkiem koralików Magatama:)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony wpis :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...