sobota, 5 stycznia 2013

Naszyjnik black&white

Ostatnio w moim małym warsztaciku panują ukośniki. Dziś chciałabym pokazać Wam ostatni z nich, stworzony z 15 koralików w rzędzie, biało czarny naszyjnik,który z powodzeniem może towarzyszyć karnawałowej kreacji:)


Naszyjnik według wzoru Maleny to ok 52 cm sznura wykonanego z koralików Toho 11/0 opaque jet i rainbow white, wykończonego elementami w kolorze srebrnym.

 

Troszkę się przy nim namęczyłam ale cóż... w końcu trzeba było nawlec ponad 4000 maleńkich koralików. Teraz czas na następny:)

Myślę, że naszyjniki są niezwykle ciekawym dodatkiem zwłaszcza na eleganckie wyjścia a Wy jaki typ biżuterii lubicie nosić najbardziej? 

12 komentarzy:

  1. O :) Dobrze znany mi wzór :) Świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny jest :) Nie wyobrażam sobie nawlekania tych koralików...

    Ja rzadko noszę biżuterię zimą (oprócz pierścionków, które są ze mną cały czas) chyba, że jest jakaś szczególna okazja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Też sobie nie wyobrażałam ale chyba powoli przyzwyczajam się do nawlekania tych koralikowych sekwencji:) a co do pierścionków są na mojej noworocznej liście rzeczy do stworzenia więc kto wie może jakieś pojawią się wkrótce i na tym blogu:) pozdrawiam

      Usuń
  3. Świetny, klasyczny i elegancki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny!
    P.S. Powiedz mi czy trudno się nawleka ukośnie koraliki? Od niedawna "władam" szydełkiem i robię bransoletki. Wiem, że dziwne pytanie ale w temacie na razie jestem laikiem :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, nawleka się koraliki tak samo jak na zwykły sznur szydełkowy różnica jest tylko w sposobie przerabiania oczek.

      Usuń
  5. podziwiam tę technikę, a wzorzyste sznury są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. te sznury sł wspaniałe ale trzeba mieć do tego szyję grubą i posture raczej nie rachityczną, bo przy szczupłej posturze taki sznur to jak pęto kiełbasy na szyji wygląda.Podobają mi się bardzo,ale niestety...Uwielbiam wszelaką biżuterię :o)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękny! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! piękny naszyjnik, bardzo elegancki. Podziwiam, bo sama spróbowałam zrobić bransoletkę,ale brakuje mi cierpliwości, pozostaje jedynie patrzeć i chwalić innych :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna ,a moglabys podac wzor jak to sie robi tez bym chciala spr takie cudenko wykonac.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony wpis :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...