niedziela, 9 października 2016

Wąż koralikowy - naszyjnik o wielu barwach...

Hej jak Wam mijają pierwsze dni Jesieni? U mnie ostatnio każdy dzień jest pod znakiem koralika :-) 

Dziś chcę pokazać mój ostatni ukośnik... mieniący się wieloma barwami jesieni, prawdziwy koralikowy WĄŻ


Jak to czasami bywa, nie mogłam się zdecydować co do koloru. Miał być i zielony i brązowy, a jakby jeszcze do czarnego pasowało to już w ogóle by było super... :-)


Tak oto powstał ten sznur koralikowy robiony metodą ukośnikową na 13 koralików w rzędzie.


Sznur jest dość długi bo aż na 65 cm i wykończony końcówkami w kolorze złotym, które pięknie wkomponowały się w mieniące się koraliki.


Wykorzystałam tu setki koralików w różnych odcieniach zieleni, złotego brązu i pięknej czerni... ot mix łagodnie przechodzący z jednej barwy w drugą. Z soczystych zieleni, przez bursztynowe, jesienne brązy po ciemną czekoladę i elegancką czerń z elementami złota. Tego węża nie jestem w stanie opisać jednym słowem ale cóż... tak miało być:-)


I to już ostatnie zdjęcie tego koralikożercy :-)
Pozdrawiam serdecznie

17 komentarzy:

  1. Jest piękny!:) cudowne kolory!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny, doskonały na jesienne wyjścia !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, taki właśnie miał być :) Pozdrawiam

      Usuń
  3. Zacny naszyjnik ci wyszedł. Efekt końcowy wyborny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zacny naszyjnik ci wyszedł. Efekt końcowy wyborny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wąż ma nawet wężowe kolory,połysk i fakturkę ;). Świetny naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie taki miał być, jak wąż z jesiennego lasu ;-) Pozdrawiam

      Usuń
  6. Jest cudowny!!! Jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, starałam się :-) Pozdrawiam

      Usuń
  7. Genialne kolory i świetne cieniowanie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolory jedne z moich ulubionych :-) dziękuję bardzo! pozdrawiam serdecznie

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony wpis :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...