czwartek, 20 sierpnia 2015

Victoria...

Czas wakacji to dla mnie czas tworzenia... igła poszła w ruch... koraliki się rozsypały i powstał taki oto naszyjnik... Victoria


Klasyczna czerń, błysk hematytu i szczypta srebra tak można opisać kolorystykę tego naszyjnika. Kamienie, koraliki Fire Polish, Tila, Toho w dwóch rozmiarach... czyli na bogato:)

Naszyjnik składa się z dwóch elementów połączonych ze sobą szklanymi kryształkami.


Sercem górnego jest przepiękny Larvikit, zwany "norweskim kamieniem księżycowym", szaro- grafitowy, mieniący się kamień, dla mnie jest cudny. W tej części nie zabrakło też innych opalizujących kamyczków, perełek słodkowodnych oraz Rivoli Swarovskiego w intrygującym kolorze Crystal Black Patina.


Dolny element to koraliki Toho, Fire Polish ale też hematyt i perełki, bicone...:)


Całość zawieszona została na rzemykach różnej grubości i kolorach pasujących do reszty. Krnąbrne rzemyczki ujarzmione zostały hematytowymi obrączkami. Tył podszyty został czarną ekoskórką.


Naszyjnik ten zgłaszam na wyzwanie Kreatywnego Kufra Wyjątkowe Kobiety - Wiktoria Hanowerska.


12 komentarzy:

  1. Ile w tej kolii wytworności.
    PS Larvikity są przepiękne, mam kilka w szkatule i zawsze się nimi zachwycam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się tym kamyczkiem po prostu zwyczajnie zachwyciłam a ponieważ to był jedyny larvikit w mojej kolekcji mam nadzieję, że pojawią się następne:) Pozdrawiam i dziękuję:)

      Usuń
  2. Bardzo okazały naszyjnik, zdecydowanie dla tak wielkiej osobowości by pasował :-/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo okazały naszyjnik, zdecydowanie dla tak wielkiej osobowości by pasował :-/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okazały jest to fakt, chyba jest najdłuższym naszyjnikiem w mojej kolecji:) Też mam taką nadzieję, że spodobałby się Wiktorii;)

      Usuń
  4. Przepiękny, podziwiam za włożona w niego pracę, życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dostojny naszyjnik , choć bogaty w materiały, wszystko w nim jest na miejscu.Podziwiam ogrom pracy i cierpliwość !!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. oj naszyjnik nadaje się do filmu bądź teatru :) śliczny !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony wpis :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...