poniedziałek, 11 czerwca 2012

Coś na poniedziałek...

Tak myślę, że kawa z mlekiem w poniedziałkowy ranek to coś, co przyda się każdemu... 

w związku z tym przedstawiam kolczyki wykonane z sutaszu w kolorystyce beżowo - brązowej. Piasek pustyni, koraliki toho a wszystko to zawinięte w sutaszowe tasiemki tworzą delikatne, dwustronne kolczyki zawieszone na otwartych biglach.


W konwencji kawy z mlekiem powstałą także bransoletka wykonana z koralików Toho 11/0 lustred dark bege i oxblood.


Bransoletka wykończona jest złotymi elementami, dołożyłam do niej według mnie bardzo klimatyczną zawieszkę - złotego kocura :)



Oj nanawlekałam się do niej, wiele koralików rozsypałam... ale wyszła właśnie taka jak chciałam :)

2 komentarze:

Dziękuję za każdy pozostawiony wpis :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...