wtorek, 12 czerwca 2012

Coś na poważnie i coś w kwiatki...

Ostatnio stworzyłam parę naszyjników, które ku uciesze nowych właścicielek podarowałam jako prezenty imieninowe:)


Naszyjnik złożony z trzech beaded ballsów wykonanych z ciemno - niebieskich koralików Euroclassu, zawieszonych na czarnym rzemyczku. Oj trzeba mi jeszcze te kule poćwiczyć bo na razie gdzieniegdzie widać moją radosną wariację na ich temat... :)

Następnie w prezencie dla małego skrzata wykonałam komplecik, naszyjnik i bransoletkę w żółte kwiatuszki z czerwonym środkiem na zielonej łączce. Niestety zdjęcie wykonane telefonem ale mam nadzieję, że będzie choć trochę widać...


Ten wąż koralikowy wykonany został z koralików Toho 11/0, doczepiłam do niego również żółte szklane kuleczki a wszystko zawiesiłam na żółtym rzemyczku. Skrzatowi bardzo się prezencik spodobał :)

Nie wiem jak Wy sobie z tym radzicie ale ja uwielbiam buszować po koralikowych sklepach, kamienie, koraliki i te wszystkie dodatki przyprawiają o istny zawrót głowy... aż by się chciało tam zostać :) Podczas dzisiejszych łowów nabyłam parę ślicznych kamyczków...


Na kilka z nich pomysł już mam... na inne szukam jeszcze inspiracji... oj żeby tylko był na nie czas... :)

1 komentarz:

  1. Kamyczki są piękne! Uwielbiam buszować w sklepach z koralikami , z pasmanterią a z kamykami najbardziej !!! Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony wpis :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...