środa, 20 czerwca 2012

Zielono mi... :)

Oj zapatrzyłam się ostatnio na wiosenno-letnie szaleństwa przyrody :) w związku z tym powstało kilka zielonych tworów ale zdaję sobie sprawę, że odcieni zieleni jest znacznie... znacznie więcej :)

Pierwsza bransoletka wykonana została z Toho Galvanized Green Teal (bardzo przyjemny kolorek, który na pewno nie raz jeszcze wykorzystam w swoich pracach) i Higher Metallic June Bug.


Kolejnym moim zielonym tworem była gładka bransoletka z Toho Silver lined frosted lime green. Dołączyłam do niej zawieszkę w kształcie żabki, żeby było jeszcze bardziej zielono :)


A na punkcie tego koloru Toho oszalałam zupełnie:) Mowa oczywiście o Hybrid Turquiose Picasso. Koraliki imitujące prawdziwe kamienie sprawiają, że bransoletka jest jeszcze ciekawsza... zieleń z brązem... eh :)

Prawem zielonej serii powstał również malutki breloczek. Kuleczkę oplotłam Toho silver lined frosted olive, co oznacza jeszcze jeden zupełnie niepowtarzalny odcień zieleni... :)

Oj i to chyba koniec... choć nie wykluczam, że jeszcze coś zielonego dziś stworzę:) A jak Wam się podobała wycieczka zielonym szlakiem? Każda Wasza opinia jest mile widziana:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony wpis :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...