wtorek, 5 września 2017

Lavender - bransoletka cała w fioletach

A tak się wzbraniałam, że róże nie... że fiolety nie bardzo... że tylko brązy, zielenie i srebrne akcenty, haha nie wyszło. Na chwilę zatonęłam w fiolecie i stworzyłam bransoletkę w tysiącu jego odcieniach :-)

Oto Lavender - bransoletka cała w fioletach.



W bransoletce znalazły się koraliki Toho w trzech rozmiarach, kryształki Fire Polish, koraliki round, piękne malutkie pastylki marmurowe i oczywiście kryształy rivoli Swarovskiego.



Fioletowe koraliki, fioletowe kamienie i kryształy... ta fioletowa bransoletka błyszczy się aż miło. Zastanawiam się nawet czy nie zaprzyjaźnić się z tym kolorem ;-) 


Haft koralikowy jest bardzo przyjemną techniką tworzenia biżuterii więc miło się ją szyło, a że czasem aż trudno było się zatrzymać, bransoletka Lavender wyszła całkiem spora. Jest szeroka na 4,5cm i długa na ok 16 cm. Podszyłam ją czarną ekoskórką.


A co Wy myślicie o fioletach? Lubicie fiolet w biżuterii? :-)

Dziękuję Wam bardzo za wszystkie odwiedziny i zostawione komentarze, witam serdecznie nowych obserwatorów, jest mi bardzo miło, że tu zaglądacie :-)

Zapraszam Was także do obserwowania moich prac na Facebooku.

Pozdrawiam wrześniowo!

9 komentarzy:

  1. Mimo,iż kolor fioletowy nie należy do moich ulubionych,ta bransoletka skradła moje serce....
    Pozdrawiam serdecznie !!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja też te fiolety obchodziłam z daleka i pomysł na bransoletkę w tym kolorze wydawał mi się czymś szalonym😉 w trakcie jednak przekonałam się do nich i może jeszcze sięgnę po te barwy przy okazji innego projektu☺ bardzo się cieszę że przypadła Ci do gustu☺ pozdrawiam

      Usuń
  2. Zdecydowanie powinnaś się zaprzyjaźnić z fioletem. Ja go uwielbiam ;). A bransoleta wyszła pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To będzie trudna przyjaźń ale może udana, nie mówię nie☺ dziękuję bardzo pozdrawiam

      Usuń
  3. Co za intensywny fiolecik! Bardzo lubię fiolet w biżuterii, w ubraniach zresztą też... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja całkiem lubię takie barwy. Mam pytanie: czy Ty najpierw ustalasz wzór haftu, rodzaj koralików czy to pełen spontan?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony wpis :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...